חטיף בריאות עשיר בחלבון

לאוהבי חטיפי חלבון מתכון קליל להכנה מהירה בבית של חטיף בריאות עשיר בחלבון, קל ופשוט להכנה המתכון מיועד ל-8 מנות, כל מנה מכילה כ- 15 גרם חלבון, כ- 25 גרם פחמימה, כ-15 גרם שומן וכ-300 קלוריות. כרגיל, בתחתית המתכון – מחכה לכם סרטון שילווה אתכם בהכנה. המתכון מתוך האתר Ram Ghuman, אתר פופולארי מאוד בקרב מתאמנים

חטיפי חלבון מתכון בריאות עשיר בחלבון – החומרים

חטיפי חלבון מתכון עשיר

חטיפי חלבון מתכון עשיר למתאמנים

לאוהבי חטיפי חלבון מתכון קליל, שלא דורש חומרים מסובכים. המוצרים הדרושים נמצאים בכל בית כמעט, ובודאי בבית של מי שעוסק באימונים ופוקד את מכון הכושר. הנה הרשימה של 6 המרכיבים

  • 200 גרם קוטג'
  • 200 גרם בוטנים (לא מלוחים)
  • 200 גרם שיבולת שועל
  • קערה קטנה (20-40 גרם) אוכמניות
  • בננה אחת
  • כפית דבש

חטיף בריאות עשיר בחלבון – הוראות הכנה

הוראות ההכנה אינם מסובכות מדי, ולא מלכלכות הרבה יותר מהכנה עצמית של מנת יוגורט עם גרנולה, שיש להניח שאתם מכינים ממילא, אם אתם נמנים על מי שמחפש עבור חטיפי חלבון מתכון, שקצת ישבור לכם את השגרה של הארוחה הקבועה המשעממת סביב האימון.

1. מניחים הקוטג', את הבוטנים ואת שיבולת השועל בתוך קערה גדולה ועמוקה.
2. לשים את התערובת עד שמתקבלת תערובת בצבע אחיד.
3. מוסיפים לתערובת בננה, כפית דבש ואת האוכמניות
4.לשים את התערובת עד שהיא אחידה.
5. מניחים את התערובת בתוך תבנית מלבנית ומשטחים אותה באופן שווה על התבנית
6. חותכים את התערובת ל-8 חתיכות
7. שמים את התערובת במקפיא ל-20 דקות עד חצי שעה

תהנו!!!!!

הוסף תגובה

מעבר לסרגל הכלים