Site icon מתכוני עוגות שוות

מתכון סופגניות שוקולד מיוחדות של גורדון רמזי

4.2
(5)

חיפשנו מתכון סופגניות שוקולד – כדי להציג אופציה שונה ומיוחדת לתשובה – איך להכין סופגניות לחנוכה. לשמחתנו, נתקלנו במתכון של השף גורדון רמזי. מצורף כאן המתכון המתורגם וכמובן שבתחתית תמצאו גם סרטון שמציג את הכנת הסופגניות. הכמויות כאן הן ל-12 סופגניות שוקולד

מתכון סופגניות שוקולד – החומרים

החומרים למילוי הסופגניה

מתכון סופגניות עם שוקולד – איך להכין סופגניות

  1. מחממים במחבת את הסוכר והחלב, כ-5 דקות, עד שהחלב חם והסוכר נמס
  2. מקציפים את השמרים בקערה, שופכים את מחצית החלב החם, ואז מערבבים ומניחים בצד. את החלב הנותר מחזירים לחימום ומוסיפים את החמאה. מחממים בעדינות כ 3 דקות (להיזהר לא לתת לחלב להגיע לרתיחה).
  3. מנפים את הקמח והמלח לקערה גדולה ויוצרים גומה במרכז, אליה מוסיפים את החלמונים, חלב שמרים והחלב החם. מערבבים יחד, ומצרפים את תערובת הקמח שסביב הגומה, כדי לקבל בצק.
  4. מעבירים את הבצק אל משטח עבודה מקומח וממשיכים ללוש בידיים, עד קבלת בצק חלק וגמיש. אם התערובת דביקה מדי, פזרו מעט קמח מעל. הניחו את הבצק בקערה נקייה מקומחת. כסו את הקערה בעזרת ניילון והשאירו במקום חמים שעה עד שעה וחצי, עד שהבצק תופח ומכפיל את נפחו.
  5. בינתיים, מתחילים בהכנת המילוי. מניחים את השמנת במחבת ומערבבים עם הדבש. מוסיפים את השוקולד והחמאה לקערה. כאשר השמנת קרובה לרתיחה, יוצקים אותה על תערובת השוקולד ומערבבים עד לקבלת קרם אחיד, חלק ומבריק.
  6. לאחר שהבצק תפח,מניחים על משטח מקומח ובעזרת חבטות קלות, משטחים חזרה. מגלגלים בעזרת מערוך, לקבלת בצק בעובי של כ-2 ס”מ ומעצבים בצורת מלבן.
  7. בעזרת סכין חדה, חותכים את הבצק ל-12 כריות מלבניות ומניחים על תבנית אפייה מרופדת בנייר אפייה. משאירים שוב בצד למשך 30-40 דקות עד שהכריות יתפחו ויכפילו את גודלן. זה נועד להבטיח סופגניות רכות יותר.
  8. מערבבים את הסוכר הנותר עם אבקת המאלט בקערה ומניחים בצד. מכניסים את השמן לסיר טיגון עמוק ומחממים ל-170 מעלות, או ממלאים סיר גדול בשמן עד שליש הגובה ומחממים, עד לשלב שבו קוביה של לחם שמכינים, רוחשת ומזהיבה בתוך 30 שניות.
  9. מטגנים את הסופגניות, במשך 3-4 דקות עד שמקבלים צבע חום זהוב שווה ב-2 הצדדים (חשוב לתקן את החום בין הטיגונים, במידה וההזהבה מתרחשת מהר מדי או לאט מדי).
  10. מוציאים מהסיר בעזרת בעזרת כף מחוררת, מסירים שמן ככל האפשר ומגלגלים את הסופגניות בתערובת הסוכר והמאלט, לקבלת הכיסוי.
  11. כדי למלא את הסופגניות, הכניסו את המילוי החם של השוקולד לתוך שקית זילוף עם פייה פשוטה. אחד הסודות כשלומדים איך להכין סופגניות, הוא המילוי. הקפידו לבצע את המילוי כשהקרם עדיין חם, שכן לאחר שהוא מתקרר הוא מתקשה ולא נוח לעבודה. מכניסים את הזרבובית לתוך הסופגנייה ומועכים בעדינות כדי למלא.

מומלץ להגיש מיד.

 

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating 4.2 / 5. Vote count: 5

No votes so far! Be the first to rate this post.

Exit mobile version