Site icon מתכוני עוגות שוות

עוגת וניל טבעונית – עוגת וניל בחושה טבעונית מעולה

4.9
(48)

לא קל למצוא מתכון של עוגה בחושה טבעונית – עוגה שתהיה חביבה גם אוכלי הביצים והחלב ושניתן יהיה להגישה בלב שלם. מצאנו מתכון כזה של עוגת וניל טבעונית בסיסית – של האתר הבריטי החביב kirly-sue. לפחות על פי סימני הלייקים הרבים ביוטיוב, נראה שמדובר במתכון של עוגה בחושה טבעונית מוצלח – או אם תרצו עוגת ספוג טבעונית, ולא פחות חשוב – מתכון פשוט ומהיר.הטרנד הטבעוני הולך ומתחזק בארץ. אם אתם בעצמכם לא טבעוניים, סביר להניח שיש כאלה בין מעגל החברים הקרובים שלכם. לכן, חשוב מאוד להחזיק בארסנל מתכון עוגה בחושה טבעונית, כדי שתוכלו לארח אירוח מושלם ומבלי להשקיע מאמץ רב מדי.

חיפשנו עבורכם מתכון מוצלח, כזה שכבר נבדק וזכה למחמאות של טבעונים, שכבר שבעי עוגמת נפש מעוגות טבעוניות תפלות וחסרות טעם. לכן, שמחנו כשהצלחנו לאתר את המתכון של קירלי סו.

קירלי סו נחשבת לאוטוריטה בתחום הבישול והאפיה הטבעונית בבריטניה והיא אף הוציאה ספרים בנושא. בתחתית המתכון תוכלו ללחוץ על הקישור – כדי לצפות בסרטון. אז קבלו – מתכון עוגת וניל טבעונית קלה להכנה שתקבל מחמאות לא רק בקרב הקהל הטבעוני.

עוגת וניל בחושה טבעונית – המרכיבים

עוגת וניל טבעונית בחושה

עוגת וניל טבעונית בחושה – הוראה ההכנה

  1. מחממים את התנור ל-180 מעלות
  2. משמנים קלות את התבנית
  3. בקערה גדולה, מקציפים יחד את החומרים היבשים (קמח, סוכר, אבקת סודה, אבקת אפיה ומלח)
  4. בקערה אחרת, מערבבים יחד את החומרים הרטובים. לאחר הערבוב, שופכים את התערובת הרטובה לתוך קערת החומרים היבשים. ואז לשפוך את החומרים הרטובים וממשיכים לערבב את הכל. יש לערבב עד קבלת בלילה אחידה ולא מעבר לכך.
  5. יוצקים את התערובת לתבנית.
  6. אופים במשך 18-20 דקות, עד להזהבה.

כדי לצפות בסרטון המלא – בשפה האנגלית, אתם מוזמנים ללחוץ על הקישור בתחתית העמוד – שייקח אתכם למתכון המצולם ביוטיוב

https://youtu.be/4Q6s9oJa5Dw

כמה אהבתם את המתכון?

בחרו במספר הכוכבים לדרוג

ציון ממוצע 4.9 / 5. מספר מדרגים: 48

No votes so far! Be the first to rate this post.

Exit mobile version