Skip to content
()

מחפשים מתכון מנצח לאירוע הקרוב? ריכזנו עבורכם מדריך לעוגות שאיתם אי אפשר לטעות. אמנם מתכוני עוגות פופולריים במיוחד משתנים בהתאם לאזור ולתרבות, אך ישנם כמה מתכונים קלאסיים שמבוקשים כמעט בכל מקום. הנה כמה מהם. שימו לב – לחיצה על כל אחת מהעוגות המובלטות כאן – יביאו אתכם למאגר מתכוני עוגות באותו נושא:

1. עוגת שוקולד – עוגת שוקולד קלאסית היא אולי המתכון הפופולרי ביותר. הגרסאות יכולות להשתנות בין עוגה עשירה ורטובה, עם קרם שוקולד או גנאש, לבין גרסאות קלות יותר עם ציפויים מגוונים, אפילו סוכריות למי שאוהב.

2. עוגת גבינה – עוגת גבינה היא עוד קלאסיקה מבוקשת במיוחד שקיימת בעשרות גרסאות, מעוגות גבינה אפויות ועד גרסאות ללא אפייה, עוגות גבינה עם שוקולד או עוגות עם פירות טריים או ריבות למיניהן.

3. עוגת גזר – עוגת גזר באופן מפתיע פופולרית גם כן. במקרים רבים בגרסה של עוגה בחושה, או אפילו עוגת גזר עם קרם גבינת שמנת, שמשלבת בין המתיקות של העוגה לעושר של הקרם.

4. עוגת קפה – כאשר אומרים עוגת קפה, עולה במחשבה מיד טירמיסו – העוגה האיטלקית הקלאסית, עשויה משכבות של בישקוטי טבולים בקפה ומסקרפונה. זו אחת העוגות המבוקשות ביותר באירועים ובחגים, אבל לחובבי הקפה מחכים מתכונים מפתיעים נוספים של עוגות קפה.

5. עוגת שמרים – עוגות שמרים עם מילויים קלאסיים כמו שוקולד, פרג, קקאו או קינמון הן עוגות אהובות במיוחד בחגים.

6. עוגת לימון – עוגת לימון קלילה ומרעננת הפכה לפופולרית מאוד בגרסאות שונות: ריבועי לימון, עוגה בחושה, עם או בלי זיגוג.

7. עוגת פירות – עוגות עם פירות טריים או יבשים, כמו עוגת תפוחים או עוגת פירות יער. לטעמנו אפשר להפוך את רוב העוגות לעוגת פירות בקלות – עם הגשת פירות טריים ליד. מתאים בעיקר לימים החמים.

8. עוגה בחושה – הכי קלה להכנה. יש מי שלועג וקורא לה עוגת חנק, אבל בהכנה נכונה, תקבלו עוגה פשוטה וטעימה – מושלמת ליד הקפה, או בלעדיו.

9. עוגת היער השחור – עוגה גרמנית קלאסית שהיא עוגת שוקולד, דובדבנים וקצפת. עוגה שהיתה פופולרית מאוד בשנות ה-80′, אבל נראה שהיא תמיד פה איתנו ותמיד כיף גם להכין אותה.

10. עוגיות – קטנים יותר, בדרך כלל מלכלכים פחות, וכיפים להכנה. מרוקאיות, צרפתיות, עם חמאה או בלי.

11. קאפקייקס – לסיום – אם אתם מתלבטים בין עוגה לעוגיה – זה מה שמכונה פרי אהבתם. מיני עוגה אישית – בגודל של עוגיה.

 

כמה אהבתם את המתכון?

בחרו במספר הכוכבים לדרוג

ציון ממוצע / 5. מספר מדרגים:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *