Site icon מתכוני עוגות שוות

פינגר פוד – למה משתלם לנו להזמין פינגר פוד?

במהלך השנים, השתרשה נוסחה קבועה יחסית כיצד מארגנים אירוע פרטי, לפחות בכל מה שקשור להגשת אוכל לאורחים.

בדרך כלל זה מתחלק באופן הבא: מנות קלות בזמן קבלת הפנים, לאחר מכן ניגשים לשולחן, אז מוגשות מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים, כשעל השולחן מונחים סלטים מסוגים שונים. ישנם אירועים בהם גם בשלבים מתקדמים יותר, האורחים יכולים ליהנות ממאכלים שונים, קלים, כאלה שמתאימים לרחבת הריקודים או לחלקים הבאים באירוע. אפשרות חלופית, במקום להגיש לאורחים אוכל לשולחן, הם יכולים לקום למזנון ולבחור בעצמם.

אחד האלמנטים החשובים, כמעט בכל אירוע, הוא פינגר פוד – מנות שונות אותן מגישים בזמן קבלת הפנים. הרעיון הוא, שלפני שהאורחים מתיישבים ליד השולחן, הרבה פעמים גם לפני שנערך הטקס או האירוע שלשמו נערך האירוע, הם יכולים לעבור מדוכן לדוכן ולקחת מנות כאלה ואחרות.

באילו מנות מדובר?

בעיקרון, פינגר פוד, כפי שאנחנו יכולים להבין, הן מנות שניתן להגיש ולאכול עם הידיים, מבלי שיש צורך בסכו”ם, צלחות וכל מה שכרוך בכך. זו אחת הסיבות מדוע נהוג להגיש מנות כאלו דווקא בזמן קבלת הפנים, שכן אז האורחים יכולים לעשות “מינגלינג” כלומר להסתובב, להכיר, לדבר אחד עם השני ותוך כדי לאכול.

בדרך כלל, מדובר במנות קלות, כאלה שמשאירות מקום וטעם לעוד. בין היתר אפשר למצוא מנות סושי, מאפים מסוגים שונים, סלטונים ומנות ירק בכוסות אישיות ועוד.

למה משתלם להזמין פינגר פוד?

כאמור, מדובר במנות אישיות ומיוחדות, אשר האורחים יכולים ליהנות מהן כשהם מגיעים לאירוע, עוד לפני שהם מתיישבים ליד השולחן באופן רשמי ונהנים משירותי הקייטרינג. זה גם מאפשר להם ליהנות ממנות טעימות, וגם מכניס אותם לאווירה של האירוע.

מעבר לכך, מאחר והרבה פעמים לוקח זמן עד שמתחילים להגיש את האוכל לשולחנות, הפינגר פוד דואג שלא נשאיר את האורחים שלנו רעבים כשהם ממתינים.

צריך לזכור, יש אירועים, למשל חתונות, בהם ישנה הפסקה ממושכת בין שלב קבלת הפנים לשלב בו מתיישבים ליד השולחן. הפסקה במהלכה נערך טקס הנישואין. בזמן זה האורחים יכולים לקחת הפסקה מהאוכל לפני המנה העיקרית, וכן צוות הקייטרינג יכול להתארגן לקראת שלב ההגשה.

סיבה נוספת מדוע משתלם להזמין סוג כזה של מנות, היא בשביל לאפשר גיוון רחב יותר, לא רק באופי המנות אלא גם בסוג. מאחר והרבה פעמים מדובר על מנות שלא נגיש אותן לשולחן והן לא נכללות בתפריט הראשי.

כיצד בוחרים מנות בצורה נכונה?

למרות שמדובר לכאורה במנות יותר פשוטות, עדיין חשוב לבחור אותן בצורה נכונה. לשם כך, יש לאפיין את סוג האירוע וכן את סוג הקהל שאמור להגיע אליו. חשוב שהמנות יתאימו למועד וזמן האירוע, וכן רצוי שהן יהיו מגוונות כמה שיותר, מבחינת המרכיבים והטעמים.

Exit mobile version